Tuning elektroniczny oferuje wiele możliwości. Możemy zwiększyć moc Twojego pojazdu, zredukować zużycie paliwa przez silnik, a także zmienić przełożenia automatycznej skrzyni biegów. Oczywiście na tym nie koniec. Chiptuning umożliwia również uruchomienie różnego rodzaju funkcji multimedialnych, które domyślnie zostały zablokowane przez producenta.
Zapoznaj się z naszą ofertą i sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić.
Nowoczesne samochody posiadają jednostkę sterującą silnikiem tzw. ECU (Engine Control Unit), która odpowiada za prace silnika. Zmiana oprogramowania tej jednostki w języku „tuningowym” nazywana jest chiptuningiem. Przez to słowo rozumiemy taką modyfikację ECU, dzięki której uzyskamy przyrost mocy i momentu obrotowego oraz lepszą charakterystykę ich przebiegu w całym zakresie obrotów.
Zmianę oprogramowania sterownika w samochodzie wykonujemy w zależności od modelu samochodu i typu sterownika odpowiednim programatorem. Wybór odpowiedniej metody programowania dla danego typu sterownika ma istotne znaczenie także w sytuacji, kiedy samochód jest na gwarancji fabrycznej lub posiada producenckie zabezpieczenia anty tuningowe.
Po wykonaniu w aucie wstępnych pomiarów mocy i momentu obrotowego za pomocą drogowej hamowni oraz sprawdzeniu, czy samochód jest sprawny mechanicznie, wykonujemy odczyt oryginalnego oprogramowania ze sterownika samochodu. Modyfikacja dla każdego samochodu jest wykonywana indywidualnie z uwzględnieniem parametrów pracy silnika uzyskanych podczas pierwszego hamowania.
Ponieważ zdarzają się sytuacje, że samochody tej samej marki i modelu ze względu na różny stan zużycia podzespołów oraz inne czynniki potrafią uzyskiwać różniące się pomiędzy sobą charakterystyki przebiegu mocy i momentu obrotowego konieczne jest dla uzyskania bezpiecznego i oczekiwanego przez naszego Klienta wyniku wykonanie kilku wersji programu.
Oczywiście możliwe jest także wykonanie programu o odpowiedniej z góry zleconej przez naszego Klienta charakterystyce przebiegu mocy i momentu obrotowego w tym także ustawienia innej odcinki obrotów zdjęcia limitera prędkości, poprawieniu dawek rozruchowych, wyłączeniu zaworu EGR w silnikach diesla i wyłączeniu sondy lambda w silnikach benzynowych itp.
Modyfikacje elektroniczne możliwe są do przeprowadzenia w większości samochodów zarówno z silnikami turbodoładowanymi diesla i benzynowymi, jak również w silnikach benzynowych i diesla bez turbosprężarki. Zakres przyrostów mocy i momentu obrotowego, a także charakterystyka ich przebiegu zależą od typu jednostki.
Kompatybilne z Volkswagen / Audi / Skoda / Seat itp.
Kompatybilne z Volkswagen / Skoda / Seat / BMW / GM / Ford / Opel / Mazda / Fiat / Honda / Nissan / Hyundai / Kia / Subaru itp.
Kompatybilne z Volkswagen / Audi / Benz / BMW / Seat / Porsche itp.
Kompatybilna z Volkswagen / Audi / Skoda / Seat itp.
Kompatybilna z Volkswagen / Audi / Skoda / Seat itp.
Kompatybilna z Volkswagen / Audi / Skoda / Seat itp.
Kompatybilne z Volkswagen / Audi / Skoda / Seat itp.
Kompatybilny z Chrysler / GM / Ford itp.
Kompatybilna z Ford / Mazda itp.
Kompatybilne z BMW / Porsche / Toyota / Subaru itp.
Chrysler / Fiat / Alfa / Lancia (UWAGA! W przyszłości. Programiści Launch Tech pracują nad rozwiązaniem).
oraz inne.
BMW, Benz, GM, USA Ford, Chrysler, VW, Porsch, Toyota, Volvo, Audi, Acura, Changan, Daweoo, Gaz, Hafei, Huachen, Jiao, Lexus, Xiali, Xinkai, Fiat, Holden, Maruti, Opel, Peugeot, Saab, Ssangyong, Tata, Changhe, Flyer, GMSA, Infiniti, Mahindra, Perodua, Proton, Qirui, Tlisuzu, Zhongshun, EOBD2, Euroford, Jagar, Renault, Smart, Sprinter, VAZ, Changcheng, Dacia, Ford, HaoQing, Jinlong, Liuwei, Rover, ZhongTai, ZhongXing, Bxfiat, HM, Isuzu, Jacty, JPIsuzu, Mazda, Seat, Skoda, Suzuki, Daihatsu, Mitsubishi, Citroen, Hyundai, Kia, Lancia, Landrover, Nissan, Romeo, Subaru.
Dysponujemy urządzeniem DynoRoad, wykorzystywanym między innymi przez profesjonalistów w szeroko pojętym motosporcie. Czym jest DynoRoad? To mobilna hamownia drogowa służąca do pomiaru mocy, momentu obrotowego, przyśpieszenia oraz innych parametrów pojazdów elektrycznych i silnikowych z każdym rodzajem napędu.
Dzięki DynoRoad pomiary są bardzo dokładne i powtarzalne, wystarczy wprowadzić prawidłową masę pojazdu i wymiary opon. Dodatkowo hamownia posiada zintegrowany moduł pogodowy, który pozwoli na pomiar temperatury otoczenia i ciśnienia atmosferycznego. DynoRoad pozwala konsekwentnie powtarzać wyniki w podobnych warunkach z marginesem błędu mniejszym niż 1%.
Po wykonaniu pomiaru generujemy wydruk wszystkich testowanych parametrów.